З якого віку краще почати вчити англійську

Головне правило: чим раніше, тим краще. Уже з 6 місяців ви можете використовувати при дитині англійські слова або склади. І він вас зрозуміє! Найпростіші слова на кшталт «мама», «дай», «на» дитина прекрасно розуміє з контексту.

Займатися з учителем або будинку можна з року, навчання в групі можна почати з 3 років. У цьому віці діти вже вміють говорити і активно розвивають мова. Можна одночасно освоювати дві мови через діалоги. Трьохлітки природним чином розуміють мову на різних мовах, їх сприйняття дуже пластично. Після 5 років мова вже доводиться вчити. Починається нудна зубріння, в звичайній школі до того ж максимально відірвана від реальності.

Двомовність – норма для дитини

Перебуваючи в білінгвальної середовищі, де часто говорять на побутові теми на двох мовах, дитина вбирає фрази, інтонації, сенси. Почавши вивчення фонетики і граматики з 3 років, до школи дитина вже буде знати основи двох мов одночасно. Тобто: вміти читати, писати і розмовляти по-російськи і по-англійськи. Звичайно, для російської мови у нього буде більше практики в побуті. Але і англійська закріпиться, особливо, якщо ви вдома будете періодично використовувати англійські фрази в природних ситуаціях.

У книзі Масару Ібука «Після трьох уже пізно» описується цікавий випадок. Один японський вчитель залишив кар’єру і зосередився на вихованні сина 2,5 років і тримісячної доньки. Він почав вчити дітей розмовної англійської, італійської, німецької, французької – всім цим мовам майже одночасно! За такий великий обсяг знань його навіть критикували в газетах. В результаті діти вивчили 5 мов + рідній японський. Це підтверджує тезу про те, що до певного віку дитячий мозок може вмістити практично безмежний обсяг інформації. І цей вік – максимум до 1 класу. Так, мозок дитини вбирає інформацію як губка.

Багато навички максимально легко і міцно засвоюються тільки в самому юному віці. Наприклад, вимова важких звуків іноземної мови. Якщо дитина засвоїла ці звуки до 5 років – його англійська завжди буде звучати краще англійського тих, хто вперше познайомився з вимовою в шкільному віці.
Структуроване навчання починається з 3 років

Крім спонтанного спілкування англійською необхідний структурований, методичний підхід до навчання. В нашій школі ми використовуємо методику Jolly Phonics, завдяки якій до п’яти років малюк вільно не тільки говорить, але і думає на двох мовах відразу. Окрім чудової основи для подальшого вивчення мови, така практика значно розвиває мозок дитини.

З іншого боку, період концентрації дитини обмежений і він ніколи не сидить над одним завданням більше 10 хвилин. Складно будинку контролювати, наскільки дитина засвоїв новий матеріал. Тому ідеальний варіант для малюка від 3 років – регулярно відвідувати ігрові заняття в приватній школі або у репетитора, а вдома дізнаватися і застосовувати нові слова і фрази.


Що може втратити дитина, не отримавши бази до школи

Без англійської зараз все одно не обійтися, вчити мову в тому чи іншому вигляді доведеться. А чим старша людина, тим складніше пізнавати нове і перебудовувати мовну матрицю. Навчання в школі без дошкільної, «природного» бази зі спілкування англійською та ігрових уроків буде більш обтяжливим і енерговитратним. Невимушене спілкування з іншомовними однолітками, сприйняття контенту, робота з додатками і програмами – все буде даватися трохи складніше. Згадайте наше дитинство, коли вчити мови починали класі в п’ятому. Це було складно.

До речі, мова потрібно вчити з народження і все життя. Обов’язково практикувати. Невикористані знання забуваються, і згадувати мову буде складніше. Гроші і сили можуть бути витрачені марно. Англійською потрібно вчитися говорити і думати з 2-3 років і назавжди.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *